martes, 24 de mayo de 2011

FASE 4: AVALUACIÓ

2ª INTERVENCIÓ: Disseny de la plataforma “Moodle” per treballar l’Orientació Laboral a la ESO a través d’Internet

Objectius:
  •        Confirmar que els alumnes hagin clarificat la seva elecció respecte el seu futur     acadèmic i professional en coherència amb les seves capacitats i motivacions
  •        Proposta de millora, si escau,  en la metodologia i els materials

Temporalització:  2 hores
Activitats i/o continguts:   
  •   Reunió tutors per obtenir un feedback 
  •   Autoinformes de valoració dels alumnes
Avaluació:
L'avaluació d'aquesta última fase és la comprobació dels objectius inicials. Per tal de poder tenir aquesta informació s'ha realitzat un informe/qüestionari pels alumnes perque valorin el credit variable i si els ha permés clarificar i ajudar en l'elecció del seu futur. 
En la reunió amb els tutors de 4art també es treurà informacó de les seves percepcions. Sobretot es demanarà opinió en relació a la metodologia de treball a través del Moodle.
Arrel aquestes informacions es valora molt possitivament l'ús de l'entorn Moodle i per tant, es proposar continuar l'any següent amb la mateixa eina de treball ja que fomenta la motivació i participació dels alumnes.

REFLEXIONS
Penso que aquesta intervenció és molt interesant ja que es fa una adaptació en la metodologia de treball per tal de motivar als alumnes. Crec que la figura del POE i els professors en general, han de tenir molt present l'interès i motivació de l'alumnat.
El meu paper en aquesta intervenció a estat més en la ombra participant més en el disseny i menys, evidentment en les sessions pràctiques de la classe. Tot i així he pogut comprovar el grau d'implicació dels adolescents en les seves eleccions de futur.

No hay comentarios:

Publicar un comentario