miércoles, 13 de abril de 2011

FASE 2: ELABORACIÓ DE LA INTERVENCIÓ

3ª INTERVENCIÓ: Projecte “Salut i Escola”

Objectius:
  • Detectar necessitats d’alumnes que puguin ser candidats per realitzar derivacions al projecte.
  • Evitar situacions de risc
  • Actuar davant les NEE dels alumnes
Temporalització: 6 hores- dia 23 de març i 4 d’abril
Activitats i/o continguts:
  • Reunió comissió atenció a la diversitat
  • Reunions amb tutors
  • Seguiment alumnes amb NEE a través de les Atencions Individualitzades
  • Observacions al pati
Avaluació:
S’ha fet una comprovació en la CAD per tal de valorar les possibles derivacions a partir de la informació estreta de les reunions amb els tutors i les atencions individualitzades.
REFLEXIONS
En aquest cas, la meva intervenció ha estat menys participativa ja que són temes molt delicats. Per tant, la meva funció ha estat la de formar part del procés assistint a totes les reunions i atencions individualitzades i aportant opinió en els diferents casos.
És important conèixer bé el programa per tal de poder fer les derivacions orientant a l’alumne en els recursos que pot donar i les ajudes que pot tenir per part d’aquest projecte. Com que a la FASE 1 ja havia fet l’anàlisi del projecte, he pogut valorar amb major claredat les possibles derivacions a fer.

1 comentario:

  1. Podries explicar una mica més extensament en què consisteix el Programa i quin és el paper de la psicopedagoga?

    M.Àngels Megías

    ResponderEliminar