2ª INTERVENCIÓ: Disseny de la plataforma “Moodle” per treballar l’Orientació Laboral a la ESO a través d’Internet
Objectius:
- Conèixer la plataforma virtual i les seves possibilitats
- Adaptar el material per treballar al crèdit variable i tutories
- Plasmar els continguts i competències a assolir
Temporalització: 5 hores- dia 21 i 23 de març
Activitats i/o continguts:
- Adaptació i disseny de diferents activitats per treballar els continguts
- Elaboració plataforma – Moodle
La avaluació serà formativa per tal de valorar el desenvolupament de la plataforma on treballaran dels alumnes els continguts de la matèria. Comprovar que la plataforma conté totes les activitats i continguts a treballar.
REFLEXIONS
En aquesta intervenció, el meu paper ha estat participatiu i col·laborador. La pràctica ha estat basada en la adaptació del material de l’assignatura en una plataforma virtual. Es tractava de fer l’aprenentatge a través d’una eina més propera als joves i adaptada a l’actualitat. A més moltes de les activitats que es treballen a l’orientació laboral es troben a internet, al departament d’educació, per tant, és una manera de facilitar la feina als alumnes i fer-la més motivadora. Es tracta de que les TIC comencin a tenir el seu paper TAC i no siguin un recurs més sense una fita relacionada amb l’aprenentatge.
No hay comentarios:
Publicar un comentario