lunes, 4 de abril de 2011

FASE 2: ELABORACIÓ DE LA INTERVENCIÓ

2ª INTERVENCIÓ: Disseny de la plataforma “Moodle” per treballar l’Orientació Laboral a la ESO a través d’Internet

Objectius:
  • Conèixer la plataforma virtual i les seves possibilitats
  • Adaptar el material per treballar al crèdit variable i tutories
  • Plasmar els continguts i competències a assolir
Temporalització: 5 hores- dia 21 i 23 de març
Activitats i/o continguts:
  • Adaptació i disseny de diferents activitats per treballar els continguts
  • Elaboració plataforma – Moodle
Avaluació:
La avaluació serà formativa per tal de valorar el desenvolupament de la plataforma on treballaran dels alumnes els continguts de la matèria. Comprovar que la plataforma conté totes les activitats i continguts a treballar.
REFLEXIONS
En aquesta intervenció, el meu paper ha estat participatiu i col·laborador. La pràctica ha estat basada en la adaptació del material de l’assignatura en una plataforma virtual. Es tractava de fer l’aprenentatge a través d’una eina més propera als joves i adaptada a l’actualitat. A més moltes de les activitats que es treballen a l’orientació laboral es troben a internet, al departament d’educació, per tant, és una manera de facilitar la feina als alumnes i fer-la més motivadora. Es tracta de que les TIC comencin a tenir el seu paper TAC i no siguin un recurs més sense una fita relacionada amb l’aprenentatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario