viernes, 29 de octubre de 2010

25/10/2010

Avui em dedicaré a l’adolescent amb dèficit auditiu greu. Per començar en l’anàlisi de informació demanaré tota la documentació que té fins ara L’EAP  i el CREDA.
Aquest alumne té un informe tècnic social degut a la seva situació de risc d’exclusió i també hi ha intervenció del EAIA. La participació de tots aquests agents externs ha fet decantar-me per aquest cas  ja que reflexa molt bé el treball en xarxa, mètode que fomenta la col·laboració per tal de treballar en la millora de l’alumne.
L’EAP em proporciona el dibuix  de la família i del qual fàcilment s’extreu informació important entre altres informacions personals.
Fa pocs dies es va realitzar l’entrevista amb un familiar i la Viqui em passa la informació que es va extreure i els acords als quals van arribar.
Es realitzen observacions en l’aula i durant l’hora d’esbarjo per tal de veure les relacions socials entre iguals.
Demano als professors documentació acadèmica i general i consultem la web del CREDA per tenir més informació per tractar aquest tipus d’alumnes i poder passar-ho a l’equip docent..

No hay comentarios:

Publicar un comentario