miércoles, 30 de marzo de 2011

OBJECTIUS

Tot Practicum té unes fites a les quals es vol arribar. En el meu cas, com ja he comentat, es tracta de tenir una actitut "d'esponja" per poder absorbir tot allò que m'envoltarà durant aquesta experiència pràctica.
Tot i així hi ha diferents objectius que m'he marcat:
-Conèixer diferents funcions del POE dins de l'àmbit escolar, concretament a la ESO.
-Conèixer el funcionament d'un INS desde la visió del departament d'orientació
-Atendre a la diversitat de les aules
-Aproximar-me el màxim possible a la realitat de la figura del POE
-Adaptar-me a les demanades reals actuals
-Adaptar els recursos de les intervencions a la situació real del centre
-Autoavaluar la meva pràctica
-Respectar la privacitat de les dades i respectar la confidencialitat
En principi, aquests serien els objectius principals que m'agradaria assolir al llarg de la pràctica.

REFLEXIONS INICIALS

Penso que el fet de continuar en el mateix INS ajuda a assolir els objectius que m'he marcat. El fet de conèixer més o menys el funcionament del departament, el tracte amb els diferents professionals, com funciona la comunicació entre departmanets, etc, fa que la meva pràctica sigui més fàcil i accesible.
També m'agradaria reflexar que la relació amb la Professora d'orientació és molt bona i em permet realitzar la pràctica amb una gran implicació i participació activa de les intervencions, per tant, agraeixo molt la confiança donada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario