domingo, 22 de mayo de 2011

FASE 3: INTERVENCIÓ

2ª INTERVENCIÓ: Disseny de la plataforma “Moodle” per treballar l’Orientació Laboral a la ESO a través d’Internet

Objectius:
  • Orientar als alumnes en la recerca d’una sortida professional coherent amb les seves capacitats i motivacions
Temporalització: 15 hores
Activitats i/o continguts:   
  •   Reunió tutors per explicar la plataforma creada
  •   Realització de les sessions a l’aula 
Avaluació:
Aquesta avaluació s'ha de basar en la investigació-acció. La praxis de cada professor ha de ser valorada pel propi subjecte per tal de poder millorar els aspectes que un mateix considera. Cadascú aplicarà les seves millores en la seva praxis i durant la fase final es posarà en comú per tal de millorar de cara a anys propers.

REFLEXIONS
En aquesta intervenció, el meu paper ha estat participatiu i col·laborador. He pogut aportar explicacions en l'ús de la plataforma juntament amb l'ajuda de la psicopedagoga del centre.
En la realització de les sessions he tingut un paper més a l'ombra observant la metodologia de la POE en la realització de les sessions i aportant la meva opinió en quant a l'avaluació de la seva praxis.
Penso que el fet que s'utilitzi un entorn modernitzat per treballar l'orientació aporta un valor afegit en l'ensenyament d'una àrea molt important pels alumnes. La motivació per decidir el seu futur acadèmic i professional és imprescindible i crec que a través d'aquesta plataforma s'ha aconseguit una major implicació de l'alumnat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario