domingo, 12 de diciembre de 2010

CONCLUSIONS

Primer de tot vull remarcar la confiança que el centre m'ha donat per poder formar part de tot el procés d'intervencions que s'han realitzat. Penso, com he comentat anteriorment que són temes confidencials i que és important tractar la informació amb molta delicadessa per tal de mantenir la ètica professional i respectar les històries personals dels alumnes.
Respecte  a la feina feta, vull comentar que conforme ha anat passant el procés d'elaboració he tingut que anar retocant i rectificant una sèrie d'aspectes que, dintre del context real, ha estat impossible tal i com s'ha havia plantejat en un inci. Per exemple, en el cas del nen amb trastorn conductual, pensaba que s'habia de fer un PI. Al lleguir vàrios llibres i parlar amb la meva tutora del centre em vaig assaventar que en el cas d'aquests alumnes no es fa cap PI sino que es fan els contractes de conducta. També m'he trobat que les hores que havia planificat per realitzar cadascuna de les fases són poques. En general ,és un procés que penso que ha de durar tot el curs, primer, perque requereix un procés de coordinació de molts professionals i és dificil coincidir i segon perque penso que és durant tot el curs que el noi tracta amb els mateixos professors i amb els mateixos continguts.
Vull comentar que el fet d'haver realizat aquest diari també és una manera de planificar-te la feina i plasmar la idea general de la feina que estas fent. A més és una bona eina per compartir experiències amb altres companys que també tenen el mateix objectiu.
Sobretot el que vull reflexar és la meva motivació per aquest món, del qual haig d'apendre encara molt però que penso que m'aporta molta satisfacció al saber que estic col·laborant o com a mínim intentant facilitar l'educació dels nens i adolescents.

Ainhoa


No hay comentarios:

Publicar un comentario